sobota, 19 września 2015

Kartki ślubne od Gościnnej Projektantki JaMajki / Wedding cards by GD JaMajka

Witajcie!
Dziś JaMajka z gościnnym postem!
Chciałabym Wam pokazać dwie kartki, które powstały 
z wykorzystaniem pięknej kolekcji List miłosny Studio75.

Hello there :)
It's JaMajka with my guest post today!
I would like to present two wedding cards with Studio75 papers.
I used beautiful Love letter papers.


W tej karcie wykorzystałam urocze kwiaty wycięte z paska papieru.
Dodały koloru i trójwymiarowości mojej pracy. 
In this card I used stunning flowers. They add some dimention and color.



Dodałam kilka magnolii i kwiatów wiśni.
I used some magnolias and cherry blossoms


W drugiej kartce umieściłam tag wycięty z innego paska papieru z tej samej kolekcji.
Dodałam też kwiaty i piankę 3D w kwadratach, żeby dodać warstw i wymiaru. 
In the other card I used cute paper tag and some flowers again.
All using 3D foam squares to add layers and dimention.



Użyłam:
I used:










Pozdrawiam życząc wspaniałego dnia :) 
Have a lovely day!

JaMajka


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz