środa, 20 lipca 2016

Destiny by Virág

Hi My Lovely Crafty Friends, 


I would like to show you my latest mixed media project today. I decided to use wonderful Alice's Dreams shabby chic collection is a little different way. I built up my background with small cuts from to collection. This was the base of my mixed media layout. I really liked to play with this collection, the soft colours and patterns. 
This page is all about destiny, changes, second chance and dreams. It helps to motivate me to never give up and keep my head up. 
I hope you like it.



Witajcie moi cudowni, craftujący przyjaciele

Chciałabym Wam dziś pokazać mój najnowszy mediowy projekt. Postanowiłam użyć cudownej kolekcji shabby chic -  Marzenia Alicji w nieco inny sposób. Zbudowałam tło z małych kawałków papieru wyciętych z kolekcji, które stały się podstawą mojego layoutu. Bardzo podobała mi się zabawa z delikatnymi kolorami i wzorami tej kolekcji. 

Strona, którą Wam pokazuję jest o przeznaczeniu, zmianach, drugich szansach oraz marzeniach. Motywuje mnie do tego, żeby zawsze trzymać wysoko podniesioną głowę i nigdy się nie poddawać. 



Here are some close ups:
Kilka zbliżeń:






Products I used/ użyłam:



Don't forget to join our monthly challenge!
Nie zapomnijcie dołączyć do naszego comiesięcznego wyzwania !



Thanks for stopping by! 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz