poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Two Cards with Delicate Peonies

Witajcie! Jak się macie? Korzystacie ze słoneczka, czy chowacie się w cieniu za odrobiną wytchnienia? Ja właśnie wróciłam z wakacji i jestem gotowa, żeby podzielić się z Wami nowymi inspiracjami!
Od teraz mam swoją nową ulubioną kolekcję ze Studio 75 i jest nią The peony Avenue. Cudowne kolory, piękne kwiatki i liście do wycinania. Papiery są niesamowicie łatwe do łączenia, wszystkie idealnie ze sobą współgrają. 
Dziś mam dla Was proste kartki, które stworzyłam używając minimum ozdób, właśnie po to żeby pokazać piękno nowych papierów. Mam nadzieję, że moje projekty się wam spodobają. 


Hi there! How are you doing? Enjoying the sunshine or hiding in cooling shadow? I'm just back from my holiday break ready to share some new inspiration with you! 
From now I've got my new favorite collection by Studio75 and it's "Peony Avenue". Fabulous colors, gorgeous die-cut flowers and leaves. Papers are really easy to mix and match, they all suit perfectly each other. 
Today I have two very simple cards which I created using minimum embellishments just to show all the beauty of the paper itself. Really hope you'll like them.









Produkty, których użyłam: 
Here I used the materials from "Peony Avenue" collection:


The Peony Avenue bloczek papierów 15x15 cm The Peony Avenue 07 The Peony Avenue 08

The Peony Avenue 02 The Peony Avenue 03 The Peony Avenue 04
Baza na kartkę, 13x13cm, 20 sztuk

Miłego tygodnia! trzymajcie się!
Uściski, Olga!
Have a nice week! Take care!
Hugs, Olga (paperovedyvo.blogspot.com)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz